onsdag, december 12, 2007

Nä.

Nej, det blir nog ingen fysiklektion imorgon bitti... Känner att min kropp stressat nog ändå. Speciellt om den skall hålla att vara uppe ända till på torsdag-fredag nån gång, så är det nog läge att få sova ordentligt.
Vet inte om jag lyckas läsa igen det vi kommer gå igenom på lektionen, men å andra sidan är risken rätt liten att jag lyckas räkna såpass långt så lektionen kommer hjälpa mig med slutresultatet. Lite synd, hade gärna gått på den. Repetition på torsdag morgon efter tre biofilmer iaf. Gött.
Det vore lite kul om man typ kunde börja med en nätserie i stil med xkcd eller nåt sånt, men då behöver jag nog mogna lite först... Kommer nog bli bra det här med själavårdaren... Han har iaf en massa hopp om att laga mig. Känns skönt, tror jag.

Nu skall jag äta lite, och sen kanske jag kan få sova igen... (Vore bra, min hals vill döda mig och mina öron piper...)

Inga kommentarer: