onsdag, maj 24, 2006

Regn...

Idag kan jag ha fönstret öppet, slippa pollen och lyssna på mitt nyinstallerade gamla fyrkanalshögtalarsystem utan att frysa ihjäl för att det är vinter...

Rammstein på högsta nivå!! \o/

Tack Gud för regnet!

Håller på och försöker få alla program att acceptera att jag nedgraderat till omodulärt X... De är inte glada på mig, men med fast hand skall jag allt styra dem in på den Rätta Vägen! ;)

Nvidia-modulen funkar iaf, även om openglstödet fortfarande är kraftigt förstört... Nästan så jag funderar på att installera wintendo, fast bara nästan... Blir nog ubuntu istället, så jag kan hjälpa folk...

Var riktigt skönt att äta champinjonsoppa med chilipeppar och ost i förut bortvänd från datorn, så jag kunde koncentrera mig på smaken och Gud. Spelade taizésånger samtidigt, och det var riktigt trevligt...

Om ett tag kanske jag får upp min skrivteknik nog för att detta skall bli intressant att läsa också... Om så inte blir fallet, så får jag väl nöja mig med att läsa själv vad jag har skrivit... ;)

Sådär ja, nu är man bloggare "på riktigt" då...

Inga kommentarer: