fredag, juni 08, 2007

blogofs?

Eftersom det tar emot varje gång jag har något trevligt och vackert att berätta om och vill skriva det här med vackra ord som inte kommer ut, så tänkte jag att allting kanske skulle gå mycket enklare om jag lyckades tillverka ett filsystem för att skriva nya blog-entries... Nånting i stil med WikipediaFS, fast för bloggar, alltså...

Jag har börjat transkribera en bok som jag tycker bör läsas av fler.
Och med transkribera menar jag "föra över till digitalformat", och med "jag" menar jag "jag har en massa vänner som spontant hjälper mig lite då och då". Boken heter "Ande och bokstav", är skriven utav Peter Halldorf, och ja, jag har frågat och fått tillåtelse att göra det! =D
Känns verkligen underbart att göra något som jag dels kan, och dels sprider evangelium på ett eller annat sätt.

På jobbet idag drog jag ett paket med pallyften som vägde ett ton. Lite coolt, tyckte jag. Klart manligt.

Over and out.

Inga kommentarer: