lördag, juni 21, 2008

Tänka tänka tänka...

  • zeitgeist

  • matematiker

  • trusted computing

  • propaganda


  • Kanske jag borde bli matematiker på riktigt?

    Skall bara lära mig känna och leva först...

    Undrar hur man får den stora dumma massan att bli medveten och aggresiv?

    Det vore coolt att vara en av dem som verkligen känner Gud... Hoppas det blir så!

    Esperanto och lojban tänker jag iaf lära mig nån gång... Tydligen känner många jag har pratat med någon som talar esperanto... Kanske säger nåt om snittet människor jag pratar med, kanske inte...

    Europeiska centralbanken har iaf aldrig känts så skrämmande som nu...
    Jag är glad att vi inte har euro, även om vi ändå är alldeles för djupt inne i det hela...

    Det känns som att vi går mot en mörkare framtid...

    Inga kommentarer: