onsdag, mars 07, 2007

Genom dunklet mot en ny gryning...

Det var mysigt på bönegruppen idag. Dock borde jag hållit mig ifrån tedrickandet... Å andra sidan är det riktigt trevligt att sitta uppe och hacka mitt i natten... 4 timmar kvar tills jag skall vara i skolan och labba... Undrar om det är vist att sova något innan, eller om jag bör köra på adrenalin tills jag labbat färdigt. Nånting säger mig att jag kommer bli ganska trött om jag går och lägger mig. Är dock hyfsat trött redan. Och sjuk, inte minst.
Trevligt att ha lite folk som tycker om en, och som man dessutom kan dela sin tro med...

Funderingar på väg till bönegruppen, då jag var om möjligt ännu tröttare än nu (och alltså inte druckit lika mycket te:
------------------------------
Blev inte mycket gjort igår. Aja, ny dag idag.
Fick färdigt sista labben i mop:en och över huvud taget den här läsperioden i morse. Var riktigt trött dock.
Har försökt att sova bort tröttheten några timmar nu, men det ville inte riktigt bita...
Nu skall jag iväg till bönegruppen. Kommer nog bli trevligt.
Om västtrafik får som de vill kommer jag dock försent.
Har ont i magen av tét.
Luktade potentiellt mysko när jag gjorde det.
Eller heter det brygga om te, kanske?
Får kolla upp det nån gång...
E lite najs att sitta och surfa på spårvagnen...
Musik är inte fel det heller...
Hm, lite samma känsla i magen som när jag använde en termos som hade fått lite mögel i sig. Mindre bra.
Det som inte härdar dödar, antar jag...
Trevligt med folkmusik iaf... Jag har världens dyraste musikmaskin... =)

Vore najs att ha en input method för mitt skriftspråk... Krävs väl att jag bygger egna teckensnitt för terminal och X och en massa annat dock... Men det vore kul att ha...
------------------------

Har äntligen, som antytt, varit i ett sinnestillstånd då jag kunnat fiffla lite med kod och sådant... Mest har jag fått yaws-serverns initscript att fungera, men det är inte helt fy skam det! Har även läst en artikel om skillnaden mellan Linux och BSD, även om texten ibland flöt ihop för mig...
Kanske bör sänka lamljuset och sova de två timmarna som är möjligt... Testar iaf...

Inga kommentarer: