måndag, mars 19, 2007

Idag snöar det och haglar om vartannat, som om vädret skulle vara sönder på något sätt.
Är just på väg från att ha sovit över hos aron, och kommer med största sannolikhet komma försent till min första lektion denna läsperiden. Kommer dock komma dit, och det är ju iaf en förbättring...
Kan inte vara roligt att bli skild från sin äkta hälft... Det är åtminstone en smärta som jag sluppit att genomleva...
Får se hur det går att plugga fysik nu. Skulle vara kul om jag kom över min fysikfobi på något magiskt sätt!
Folkmusik är trevligt. Känns lite synd att jag inte kom med i folkmusikgruppen i kyrkan, men det är skönt att slippa vara med om ytterligare något krystat där man inte riktigt passar in, men inte får lov att lämna utan att såra folk.
Får ta och skaffa mig en fiol ändå. En "riktig", som låter bra. Eller ett självförtroende. Kanske en elfiol, som en någonlags kompromiss. Eller för att jag får inspiration att spela mitt i natten, och det inte går med en vanlig fiol. Vore riktigt kul att komma igång på riktigt, så att säga...
Nä, nu är jag sådär trött så jag inte kan mer än bara kallt konstatera saker. Ingen gnista i skrivandet.
Svårt att inte döma sigsjälv.
Skall nog sova lite sen när jag kommer hem. Kan behövas.
Har förövrigt skrivit ett litet script för att förenkla dagboksskrivandet... Eller rättare för att det helt enkelt är kul... =)

Inga kommentarer: