fredag, augusti 01, 2008

4 timmar kvar...

Om 4 timmar kommer jag att ta pa mig min packning och ga ner till tagstataionen, lamna alla trevliga manniskor och aka tag till Ungern, dar jag forhoppningsvis far tag pa en taxi sa jag kan komma till flygplatsen varifran mitt tag gar...
(Val hemma kan jag sen skriva med åäö...)
Trakigt att lamna alla manniskor, men bra att fa komma hem och bli frisk ifran forkylningen jag skaffat mig genom att inte sova...
Har haft riktigt trevligt, men nar man inte vill missa nagot sa ar det latt att somnen stryker med...
Har lart mig en hel del esperanto pa den har resan, och haft det trevligt, pa det hela taget...
Nu skall jag ata lite kvallsmat och ga tillbaka till trevliga flickor och dansande manniskor...

Host och hej. Syns den 3:e, for er som skall dit....

Inga kommentarer: