lördag, januari 26, 2008

Det är sällan saker går helt som man har tänkt sig.
Lite matte har jag iaf räknat idag, även om jag totalt hade glömt bort innan David ringde i förrgår att jag skulle ha rep från 10 till 15:30 med kören idag. Johannespassionen känns som mycket att klara av samtidigt som allt annat, men det är nog iaf inte ogörbart.
Hur som helst var jag rätt grotesktrött när jag vaknade i morse, så jag beslöt att straffa kören genom att ta en kopp te till istället för att stressa iväg (för stressa skall jag undanhålla mig ifrån så mycket som möjligt)...
När jag sen kom hem och skulle räkna så klarade jag av 20 minuters räknande innan jag blev totalt jättetrött och satte mig att spela starcraft (som jag håller på och ta mig igenom inför 2:an (blev så sugen när jag såg förhandsvisningsfilmerna...)). Inte som jag planerat, som sagt, men det fick gå...
Sen hade Magnus nån på besök, så jag struttade över dit efter ett tag och låtsades kunna prata esperanto. Gick i typ en halv minut.
---

Det verkar som att jag trots allt klarade fysiken!
En 3:a! \o/
Klart tillräckligt för att göra mig glad när det gäller detta ämne...
Jag hoppas på 5:a i flervariabelanalysen, men jag misstänker att jag inte skulle klara av stressen som det pluggtempot jag då skulle behöva ha för att kunna tillgodogöra mig kurserna innan flervariabeln som jag inte har läst är mer än jag klarar av (med övriga påfrestningar)...

Imorgon skall jag antingen till kyrkan eller dansa eller båda. Får se vem som ringer och när.
Inatt har jag turen(?) att ha någon som sover över på mitt golv, så jag lyckas lägga mig i tid...

Förövrigt kröp det en skum insekt på min vägg förut idag. Den bor nu i en plastlåda för vidare analys.

Inga kommentarer: