fredag, januari 04, 2008

Eftermäle.

Lägret var riktigt trevligt.
Har aldrig varit så trött på ett läger, dock.
Glömde sova redan innan jag åkte dit.
Det är skönt att bli rättvänd ett tag; att faktiskt orka, klara av att leva så som man vill och känna sig tillfreds med sigsjälv.
Får se hur det går med nästa års läger; vilken roll jag skall ha i det hela, vad som kommer hända undre det närmaste året, etc, etc..
Just nu är jag dock fortfarande drabbad av nåtslags förkylningsvirus som gör mig oförmögen att tänka vettiga tankar eller sova ut. Skumt att jag inte kan sova när jag är så trött.
Kul att dansa dansmatta iaf. Har gjort det två nätter i rad hos olika folk nu.

Pratade relationer för första gången någonsin "på riktigt" med någon i onsdags. Var mycket trevligt. Skönt att veta när man gör fel, även om det smärtar.

Nu skall jag sova, och det kommer bli skönt.
Får se hur länge jag lyckas hålla mig ifrån mitt filmberoende.
Just nu är det borta, och jag har lyckats med att faktiskt Göra saker istället, till exempel fixa till udev-regler så min klocka har sin egen /dev-entry. Riktigt kul att lyckas med. :)

Sömn vare ja.
Gonatt alla.

Inga kommentarer: