måndag, augusti 06, 2007

Födelsedagskalas!

Varning: dagens inlägg är skrivet av en person som inte orkar formulera sig så bra.

I förrgår var det dags att fira mig igen!
Trevligt var det.. Är lite intressant att se alla mina olika umgängesgrupper mötas och försöka umgås över gränserna...
Var lite rädd att det inte skulle komma några, eftersom de flesta skulle iväg på rave nånstans i Ungern.
Började med att Allisongruppen kom en timme- halvtimme innan utsatt tid. (Allison, Andreas, Jonas) Fick ett krocketspel av Jonas, och en koppvärmare av A&A som jag testat idag. Får skaffa mig en kopp med platt bottenyta, så kommer den nog funka bättre.
Mormor och släktingarna var nästa drös att komma.
Tomas dök upp nån gång mitt på, som enda representanten från #iccarus.
Sen kom Aron, och efter en stund Joakim och Daniel från husgruppen.
Efter en stund blev A&A tvugna att gå.
J&D hade skaffat ett munchkin åt mig(!), så det satt vi och spelade tills klockan blev sent nu när vi bara var 6 pers kvar...
Efter ett tag kom Magdis med sällskap på en person vars namn jag tråkigt nog tappat bort.
Kul att se henne igen!
De verkade ha mycket gemensamt med mina föräldrar, så det gjorde inte så mycket att de inte kunde vara med och leka.
Jonas stack hem nån gång i mitten så det var bara 5 som satt och spelade sen...
Slutade nästan oavgjort med 9-9-9-9-10, med Daniel som den som vann.
På det hela taget en väldigt trevlig dag.

Inga kommentarer: