fredag, augusti 31, 2007

Så.

Nu är tentorna avklarade för den här gången.
Det verkar som att jag fortfarande jobbar kvar på posten, så jag skall försöka kombinera jobb och studier tills jag vet om jag får c$nbidrag det här året. (StudentConsulting är ett spännande företag att jobba för - man vet aldrig om man har jobb eller när...)
Är på kapitel 12 nu, i Boken Som Skall Förändra Allt.
12/40. (3/10)
Lustigt hur saker ändå ordnar sig på nåt vis. Far det gör de nog ändå. Lite.
Svårt att inte jämföra sig med andra. Men jag skall träna.
Och kanske lära mig esperanto som en fristående kurs. För det vore lite kul.

På måndag börjar skolan igen. Och så är det styrelsemöte med credo göteborg.
Har börjat Ta Mitt Ansvar lite nu, och pillat på hemsidan lite.
Får se om jag lyckas smälla upp nåt CMS eller liknande sen nån gång (om det nu är att föredra).
Vore rätt najs att ha iofs.
Dags att göra sig iordning för jobb.
Hejs svejs.

Inga kommentarer: