onsdag, mars 26, 2008

S&M

Det blev glass, O'boy och en del prat...
Får se om det här kan hjälpa mig mot vägen mot renhet kanske...
(Hon fick säga det till hennes Honom...)
Det är lite lustigt det här med integritet egentligen... Vad som man vill hålla närmast sig, och var man avslöjar det nånstans...
Det är oftast lättare att säga saker här, för här får folk skylla sig själva om de läser... Och dessutom vet jag att de vill höra.
Men hon vill faktiskt höra, och lyssna...
Jag får hitta fler såna.

"Snö och manlighet", det skulle titeln till det här inlägget kunna ha stått för.
Eller "sådd och mörker", kanske...

Det är förresten trevligt att se hur de tycker om varandra. Liksom passar ihop på nåt sätt. (Blir lättare för mina känslor att hitta sin rättmätiga plats...)
Skönt, tror faktiskt jag har "kommit över det hela", om man ser det med världsliga ögon...
Hm, det här var tydligen svårt att få ner i ord utan att det låter helt fel...
Men något åt det hållet kankse, fast inte lika "smutsigt".

Mörkret är inte helt borta denna gång.
Fick tydligen inte leecha tillräckligt mycket värme för att bli helt restaurerad...
Men en del har jag, och goda frön är sådda...
Får se vart det bär hän, om det blir nån förändring.
Det är iallafall alltid skönt att prata.

Nu skall jag sova.
Kanske.
Och lyckas.
Skönt.

Inga kommentarer: