lördag, mars 29, 2008

Bearbetning.

Nu har ögonen nästan blivit normala igen.
Försökte ta mig tid till att lyssna in Gud idag, men det gick verkligen inte att få en halvtimma ledigt.
Helt sjukt.
Iofs, jag hann inte med någonting jag föresatte mig att göra idag.
Men jag har iaf börjat på kandidatarbeteshalvtidsinlämningen nu... Får se om jag hinner med nåt innan jag skall fira A imorgon.
Just nu verkar jag vara för trött för att få till nånting mer.
Kanske kommer jag lyckas vända tillbaka dygnet en timme inatt?
Råkade fastna framför starcraft idag, så jag inte åt frukost förrän kl 19.
Hm.
Nä.
Imorgon blir allt bra.
Trallala.

1 kommentar:

Unknown sa...

Känn ingen fördömelse för att du inte hann med Gud just den dagen. Men jag kom att tänka på vad en välkänd predikant vid namn Smith Wiggelsworth sa en gång,jag ber aldrig mer än 5 minuter,men det går inte 5 minuter förrän jag ber igen. han var också en stor gudsman.