fredag, mars 14, 2008

Allt och inget.

Nu sitter jag här och tittar på ett program om trender!
Jag förstår verkligen inte tjusningen med det. Finns det nån?
Tvingas in i mönster... Iofs, det är ju alltid en trygghet att ha mönster att gå i, och kul att improvisera inom givna ramar...
Hm, får tänka på det där...

Nu är iaf äntligen tentan gjord!
8 veckors build up, och nu är allt borta. Alla mina fysikvänner (förutom en som jag har på jabber...), Bernhard, matten...
Nu har jag fritid!
Åtminstone i teorin.
Skall nog faktiskt bli lite skönt att få städat här. Åtminstone om det innebär att jag hittar min klocka, att den inte är borta utan ligger här Nånstans...

Jag har nu fastat ifrån porr och onani i 37 dagar. Det är helt otroligt megamycket jättejättelång tid för mig. Får se om jag lyckas hålla ut hela fastan. Och livet.
Skulle vara lite coolt att få en annan kvinnosyn än vad jag enligt vissa borde ha och kanske har nu...
Men seriöst, som det är nu klarar jag knappt av att titta på film där folk har den ringaste urringning...

Nu har jag ätit chips. Chips är gott.

Imorgon skall jag vara hos Malin och se på melodifestivalen. Jag gillar inte melodifestivalen. Det kommer bli jättekul och jättemysigt.
Innan dess skall jag upp i ottan och ha körrep från 09:30 till 15:30. Grattis till förkylningen! Och konsert i övermorgon... Skall bli kul iofs... Får se om jag lyckas lära in allt tillsdess bara...

Nu skall jag följdaktligen lägga mig, så jag kan sova och vakna alldeles för tidigt imorgon... (Får se om det går bättre att lägga sig "i tid" än det gick igår och i förrgår och i förrförrgår och ...)

Gonatt, folk.


--------------------
Tillägg:
Idag är pi-dagen (08-03-14)!
Och just idag blev jag kickad från decorum så att följande hände:
03:14:15 -!- Volatile [n=Volatile@life.olf.sgsnet.se] has joined #decorum
Lite kul, dagen till ära. :)

Inga kommentarer: