tisdag, april 01, 2008

Tjejen snurrar medsols.

Det känns som jag måste ut, bort ifrån all instängdhet i konstiga tidsramar folk pressar på mig, bort från tråkiga populära idiotspråk, bort från meningslös stress och fåniga krav...
Kanske är det idiotiskt att ens söka ett Google Summer of Code-projekt till sommaren, men det vore samtidigt väldigt kul att lära sig kunna...
Nu är iaf rummet i princip färdigstädat.
Kanske kan jag nu börja städa även i mitt inre.
Det känns faktiskt mer fridfullt att ha det såhär, iaf...
(Har bara en liten skål med saker kvar. Och ett hyllplan. Och två jättestora högar med papper jag tänker ignorera. Och en garderob. Och en massa saker jag skall slänga.)

Idag var det halvtidsredovisning på projektet.
Kändes verkligen som att jag kunde haft mycket roligare i några av de andra projekten.
Å andra sidan skulle jag antagligen gått under om jag hade kombinerat djupstudier av predikatorlogik med flervariabelanalys...
Får försöka göra det bästa utav det jag har nu.

Inga kommentarer: