söndag, april 06, 2008

Varningstext.

Då folk verkar ta illa vid sig av att läsa vissa bitar av vad jag skriver ibland, så har jag nu infogat en beskrivande varning i min blogtitel.
Meningen med den här bloggen är lite att folk som har samma bekymmer som jag skall veta att det finns fler som genomgår samma grej; att se hur jag tillfrisknar eller insjuknar, och hur det går med relationer och känslor.
Dessutom är det så att jag för tillfället inte riktigt vet om jag har någon jag verkligen kan dela allt med, så den del jag inte vet om folk vill veta säger jag här istället. Pull istället för push, så att säga.
Jag vill inte vara en sån som tränger sig på. Inte på det sättet iaf. Inte längre.
Det är förövrigt bland annat därför jag gillar ärlighet så mycket.

Och talet om att jag därför inte skulle ha någon integritet, det ligger det inte så mycket i.
Ni skulle bara veta vad jag inte skriver här.
(Frågar ni snällt kanske ni får veta. Kanske inte.)

Inga kommentarer: