lördag, april 19, 2008

Sömnlöshet/klagan.

Sova vore skönt.
Försökte kl 00, men då var jag tydligen för stressad för att jag inte gått och lagt mig innan för att kunna.
Lite dumt, för det är när jag är såhär trött som det är svårast att hålla sig på ytan, att inte duka under för mörkare krafter.
Och frisk blir jag inte riktigt heller, så att säga.
Oh well, när jag vaknar är det en ny dag. :)
Får se om det blir 20 avsnitt naruto nu, eller om jag lyckas sova...
Kalas imorgon kan jag nog inte gå på iaf, med min stackars hals.

Förövrigt är det kul att lära sig lojban.
Som logiker är det ett väldigt trevligt språk att ha att göra med...
Nästan så jag borde hoppa över alla pedagogiska introkurser och hoppa på hardcoregrammatiken med en gång...

Jag tänker fortfarande alldeles för mycket på henne, förresten...
Hur gör man för att börja längta efter något/någon annan?
Hoppas jag hittar någon annan att längta efter snart.
Någon som vill längta efter mig också...

Inga kommentarer: